AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Pazartesi, Ağustos 8

Üzgünüm Sevgilim






Bu buz gecelerde
Sıcaklığın kaldı bana
Birde kokun sevdiğim
O çok sevdiğim kokun
Bir de hiç unutamadığım
Gözlerin ve yüzün
Bakarken penceremden
Uçup gitti gölgen
Yanan sokak lambasında
Kar üstünde hâlâ
Yanıyordu sigaran
Üzgünüm sevgilim üzgün
Bu gece için
Seni böyle ağlatan
Acımasızca yüreğini kanatan
Paylaşamazdın aşkını
Bunu hiç düşünemedim
Buydu kavuran içini
Çocuklar gibi ağlatıp
Yollara koyan seni
Oysa ne hayaller kurmuştuk
Bu masum aşkımız için
Bak şimdi yoksun artık
Bu buz gibi geceler kaldı bana
Bir de koynumdaki sıcaklığın
Üzgünüm sevgilim
Üzgünüm sana.

Hiç yorum yok: