AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Çarşamba, Ağustos 3

İmkânsız Aşk


Dışarıda alaca karanlık
Bir melodi gibi
Camlarda yağmur
Açmışım kalbimi
Aşk ormanına
Mühürlü gözlerin
Karşımda durur
Doluyor odama büyülü kokun
Ve hasret öpüşlerin
Hep saçlarımda
Bak yine kalbimde imkânsız aşkım
Alıp götürüyor beni
Kör kuyulara
Hoyratça bir özlem
Ruhumda şimdi
Puslu camlara sinen güzelliğin
Beni yine atıyor uçurumlara
Alıp götürüyorum seni
Bu kor yağmurlardan
Eski çigan günlerine
O öptüğüm ellerin
Hep saçlarımda olsun diye
Dışarıda alaca karanlık
Bir melodi gibi
Yağmur yine camlarda
Ne yazık ki sevdiğim
Sen yoksun yine yanımda

Hiç yorum yok: