AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Perşembe, Haziran 23

Unutacağım Seni


Elbet seni unutacağım yüreğime tuz basarak
Artık ağlamayacak bu gözlerim senin için
Hadi sarıl bana demeyecek dudaklarım
Eflatun geceler sızısında
Sensiz ve tek başına
Yalayacağım kanayan yaramı
Ve bir gün iyileşecek biliyorum
Oysa kalıcı aşk ne güzeldir
Kalbim daha nice bakacak ona
Elbette unutacağım seni
Ne yazık ki yıllarıma kıyıp da
Gönlümün hüznü bir gün
Dönüşecek gülüşe
Ve o gün
Geçmişe hiç çarpmadan
Bir gül açacak şu kalbimde
Uçup gidecek yokluğa
O sevdiğim gözlerin
Yıldızlar yine bana
Sevecen ve büyülü bakacak
Özlemeyeceğim o gülüşlerini
Elbet bir gün unutacağım seni
Arkandan hiç ağlamayacak
Bu zengin gözlerim
Severek aşkı yeniden nakışlayacağım
Ve bir gün yine yüreğim
Bu güzel hayatı kucaklayacak


Hiç yorum yok: