AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Pazartesi, Haziran 20

Yalnız Gözlü Sevdiğim



Benim yalnız gözlü sevdiğim
Bu yollar bu şehir sensiz
Öylesine mahzun ve yalnız
Bütün sokaklarda sesiz bir hüzün var
Her köseye bir keder sinmiş
Kırlarda çiçekler hep solgun
Menekşelerin zengin gözleri yok artık
Yokluğunla aşkı sorguluyorum
Alıp götürüyor beni çaresiz
O sensizlik kokan yollara ve sokaklara

Sesin tatlı ılık bir su gibi içime akıyor
Gezer durur kalbimde asılı gülüşlerin
Yakut mavisi gözlerin avucumda sanki
Artık hiç avutmuyor beni
Ne gecenin gizemi, ne ay ışığının büyüsü
Bilmem ki neden bu korkak gözlerim
Çakılır hep senin yokluğuna
Delicesine oynaşır içimde
O savurgan ve sımsıcak öpüşlerin
Kalbimde ateşten bir keder oluşur

Salkım söğüt açan aşkım suskun simdi
Hasret durağında bulurum kendimi
Bu şehir bu yollar ve sokaklar
Sensiz alabildiğine üzgün besbelli
Sana nasıl anlatabilsem

Benim yalnız gözlü sevdiğim
Gel gör bıraktığın her yer dirhem dirhem
Sana hasret ve kederli
Gel gör benim yalnız gözlü sevdiğim


Hiç yorum yok: