AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Pazartesi, Eylül 26

SAKLADIM SENI





Sevdigim seni
Guzel ve mutlu
Gunlere sakladim
... Bir tilsim gibi
Melodimin nagmelerine
Tasidim seni
Yuregimin en coskulu
Yerine gömdum sicak kalbini
Altin basak tarlalarina
Ayisiginin iliman koynuna
Dost mu dost ellere biraktim
O guzel ellerini
Tasidim seni gizemli
Kayin agaclarina
Gul bahcelerine
Camlari oksayan yagmur
Damlalarinda yikadim seni
Sevinclerime mutluluklarima
Yildizlardan suzulen ruyalarima
Biraktim o cigan gözlerini
Bazen gercek bazen hayaldin
Hoyrat bir ilkbahar ruzgari gibi
Hayatima girdin
Sakladim seni
Hasreti öpen gözlerime
Dogaya resim yaptim senden
Yagmurla sevisen gökkusagina
Koylardaki bakir dalgalara
Biraktim gulkurusu yuzunu
Sakladim seni sevdigim
Icimi yakip yakip duran
Eski bir sovalye gibi essiz
Özgur ve huzunlu
Gunbatimina
Dogan gunes isiklarina
Ölurcesine öptugum su hayata
Duslarimin tatli guzel buyusune
Ve en guzel gunlerime
Sakladim seni
Sevdigim

Suzan Kur

2 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhabalar,

İnsan özlemlerine gem vuramıyor. Buna kimsenin gücü yetmiyor;ne kendisinin, ne de bir başkasının...

Güzel dizelerdi. Kaleminize ve yüreğinize sağlık.

Suzan dedi ki...

Teşekkürler Recep bey, gönlünüze sağlık efendim..