AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Cuma, Ekim 7

Sen Yoksun



Hic guzel degil sensiz
Gökyuzu
Salkim sacak yildizlar
Göz kirpmiyor ayisigina
Oynasmiyor denizle
Yakamozlar eskisi gibi
Sahiller alabildigine mutsuz
Alip gitmis basini sandallar
Eski sahaneligi yok denizin
Guluslerimiz dökulup kalmis
Turkuaz sularda
Gecenin ve yildizlarin
Tilsimi yok olmus
Ellerim bos ve uzgun
Seni özluyorum
Sen yoksun Gittin
Suzan Kuran

3 yorum:

suzan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ra55 dedi ki...

Merhabalar,

Blog sayfanız izlediklerim eklentisinde olduğu için yeni bir başlık attığınızı fark ettim.

İnsan tek başına yürüyüşe bile çıksa bir tadı olmuyor. Ama yanında sana eşlik eden bir arkadaşın olduğu zaman yaptığınız yürüyüşün bile tadı bir başka oluyor.

Selam ve dualarımla güzeller Güzel'ine emanet olun efendim, saygılarımla.

suzan dedi ki...

Recep bey çok teşekkür ederim ben henüz blog ayarlarını ve kullanmayı bilmiyorum bu notu yazanda Ege Kaya.. Öğrendiğimde inşallah sizin bloğunuzuda ziyaret edeceğim..Selam, saygılar efendim..