AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Cuma, Eylül 21

Seninle

 
 
Seninle
 Yaşanmamış günlerime
Büyük hasretler yazıyorum
İstedim ki hep
Yanımda olasın
Yıldızların o parlak aydınlığı
Olsun gözlerimde
Harelerinde bir bahar gibi
Yüzün kalsın
İstedim ki
Ellerin unutulsun
Saçlarımda
Taze ekmek kokusu gibi
Burnumda tüt
Sana açlığım olsun hep
Her sabah
Yeniden doğ gözlerimde
Yaşamın duygusu gibi
Çılgın sevişmeler gibi
İstedim ki
Yanımda olasın
İlk gün işğı gibi...
Suzan kuran

Hiç yorum yok: