AŞK BENDE ÇOCUK KALDI’ KİTABININ YAZARI İKİNCİ KİTABINI ÇIKARIYOR Yaşamını İsveç ve Türkiye arasında mekik dokuyarak geçiren Suzan Kuran, uzun yıllar şiire duyduğu ilgisini mısralara dönüştürdü. Kuran, ilk şiir kitabının ardından şimdi ikinci kitabının hazırlığı içinde. Asıl mesleği hemşirelik olan, pedagojik formasyon aldıktan sonra öğretmenlik yapan Kuran'ın, ‘Aşk Bende Çocuk Kaldı’ adlı kitabındaki şiirleriyle İzmirlilerin sevgisini kazandı. Kuran, "Artık yaşamımın geri kalan bölümünü İzmir’de geçirmek istiyorum. İkinci şiir kitabımın hazırlığını büyük bir heyecan içerisinde sürdürüyorum. Şiirlerimde aşkı, sevgiyi, özlemi işleyeceğim” diye konuştu.

Salı, Ekim 16

Ayrılıklardan




ANLATMA BANA VEDALARIN
 ACIMASIZLIĞINI
SEVMENİN KAN ÇİÇEKLERİNİ
BİR GÜLÜN KOKUSUNU
GÖKYÜZÜNÜN
GÜZELLİĞİNİ ANLAT
ÜŞÜKEN YÜREĞİM SENSİZLĞE
ANLATMA BANA VEDALARI
Sana gül kokulu
Sevda şiirleri yazıyorum
El değmemiş rüyalarımdan
Anlatma bana
Vedaların suskun
Yalnızlığını
Oysa ben anlamam ki
Ayrılıklardan
Geceler boyu
Uykularım da bölünmez
Bir gülüşün
Hasretine
Altın bir vuruş olur
Sevmelerim
Yetmez ki ayrılıklara
Susuz bir yürek
Sensiz olursa gecelerim
Suzan Kuran

Hiç yorum yok: